«Ильичевская ОШ» КММ-де кітапханашы В.А. Есмұханова «Илья Муромец и Соловей-разбойник» ертегісі бойынша пікірталас өткізді
Іс-шараның мақсаты:
Балалардың көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын, өз пікірін дәлелдей білу, сондай-ақ орыс халық ертегілерімен және батырлық сюжеттермен таныстыра білу дағдыларын дамыту.
Кітапханашы балаларды «Илья Муромец пен Бұлбұл-қарақшы» ертегісінің сюжетімен таныстырып, қаһармандар мен олардың әрекеттері туралы әңгімеледі. Сынып екі топқа бөлінді: біреуі Илья Муромецті, екіншісі қарақшы бұлбызды қорғады. Командалар өз дәлелдерін дайындады: Илья Муромец үшін: ерлік, адамдарды қорғау, әділдік. Қарақшы Бұлбұл үшін: қулық, ептілік, тәуелсіздік (көзқарастар талдау, талқылау үшін айтылуы мүмкін). Әр команда кезекпен шығып, қарсыластарының сұрақтарына жауап берді. Пікірсайыстан кейін бірлескен пікірталас өтті, онда кітапханашы балаларға қорытынды жасауға, ертегінің моральын талқылауға, жақсылық жамандықты жеңетінін анықтауға көмектесті, бірақ барлық кейіпкерлердің себептерін түсіне білу маңызды.
Балалар белсенділік танытып, креативтілік танытты. Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары, басқаның көзқарасына назар аудару, сыни ойлау дағдылары дамыды. Іс-шара орыс халық ертегілері мен батырлары туралы білімді нығайтуға ықпал етті. Пікірсайыс сәтті өтті, балалар ертегіге қызығушылық танытып, оқиғаның моральдық және этикалық аспектілерін талқылады. Іс-шара әдеби мұраны құрметтеуге тәрбиелеуге және коммуникативтік дағдыларды дамытуға ықпал етті.
В КГУ «Ильичёвской ОШ» библиотекарь Есмуханова В.А. провела дебаты по сказке «Илья Муромец и Соловей-разбойник»
Цель мероприятия:
Развивать у детей навыки публичного выступления, умение аргументированно выражать своё мнение, а также знакомить с русскими народными сказками и богатырскими сюжетами.
Библиотекарь кратко познакомила детей с сюжетом сказки «Илья Муромец и Соловей-разбойник», рассказала о героях и их поступках. Класс был разделён на две команды: одна защищала Илью Муромца, другая — Соловья-разбойника. Команды подготовили свои аргументы: За Илью Муромца: героизм, защита людей, справедливость. За Соловья-разбойника: хитрость, ловкость, независимость (точки зрения могли быть озвучены для анализа, обсуждения). Каждая команда выступила поочерёдно, представляя свои аргументы и отвечая на вопросы соперников. После дебатов прошла совместная дискуссия, где библиотекарь помог детям подвести итоги, обсудить мораль сказки, определить, что добро побеждает зло, но важно уметь понимать мотивы всех персонажей.
Дети активно участвовали, проявляли креативность и умение аргументировать. Развивались навыки публичной речи, внимательность к чужой точке зрения, критическое мышление. Мероприятие способствовало закреплению знаний о русских народных сказках и богатырях. Дебаты прошли успешно, дети проявили интерес к сказке и умение обсуждать моральные и этические аспекты событий. Мероприятие способствовало воспитанию уважения к литературному наследию и развитию коммуникативных навыков.




